У більшості українських міст водії вже неодноразово бачили, як авто зникає з вулиці в обіймах евакуатора — і це боляче, дорого й образливо.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяОдин досвідчений патрульний розповів порталу "Твоя МАШИНА" про три хитрі прийоми, які часто змушують тягачі й поліцію схаменутися — але відразу попереджає: жоден із них не є офіційною лазівкою в законі.
Перший спосіб зовсім простий і — по суті — грає на формальностях: якщо в салоні сидить людина, закон забороняє відразу забирати автомобіль. Як пояснює інспектор Олексій Г., сидячого пасажира не можна автоматично вважати порушником, тож евакуатор навряд чи почне роботу, поки хтось знаходиться всередині. Це не чарівний захист, але іноді достатньо, щоб процес зупинився.
Другий прийом — вдаватися до фізичного бар’єру: ланцюг із замком, зафіксований між колесом та опорою. Технічно поліція може розрізати такий ланцюг, але, за словами поліцейського, часто простіше знайти водія, ніж порпатися з цими дрібницями — тому евакуатор може відмовитися від складної операції.
Третя "хитрість" — спеціальні металеві пристрої, які надягають на колеса й ускладнюють навантаження. Це не класичний "замок" на колесі, але конструкція робить підйом ризикованим для техніки евакуатора, і тому водії евакуаторів іноді просто пасують.
Водночас інспектор відзначає, що старі прийоми вже не працюють: викрутити кермо чи щільно припаркуватися біля бордюру — марно. Сучасні евакуатори вміють забирати машини з різним положенням коліс, тож на ці трюки сподіватися не варто.
Юристи додають просту істину: якщо водій підбігає під час завантаження, процедуру мають припинити. Але якщо автомобіль реально створює загрозу руху або перешкоджає — ні один трюк не врятує, машина поїде на штрафмайданчик. Тож єдиний по-справжньому надійний спосіб уникнути проблем — не паркуватися там, де це заборонено.
Читайте також:
Водії й не здогадуються: нові світлофори вводять у ступор автомобілістів.