Наприкінці 80-х років у Сімферополі Віталій Руденко та Олександр Костін створили саморобний автомобіль під назвою "Вега-1600GT". Ця машина викликала захоплення своєю красою та витонченістю.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДокладніше про те, як виглядав радянський саморобний автомобіль, який плутали з іномаркою, читайте у нашому матеріалі.
Її унікальність оцінили й виданням "За кермом", яке присвятило їй цілу статтю в номері №12 1988 року. Машина прикрасила обкладинку журналу і це було свідченням її значущості.
"Вега-1600GT" стала призером на конкурсі саморобних автомобілів у Брянську, здобувши перше місце. Її кузов, виконаний із склопластику, було встановлено на трубчасту раму. Двигун та коробка передач були взяті з автомобіля ВАЗ-2101, задній міст складався з елементів інших автомобілів. Навіть колеса були саморобними із легкого сплаву. Всередині "Вега-1600GT" був продуманий до найдрібніших деталей, включаючи незвичайні двері, що відчиняються вбік і вперед, що було дуже зручно на стиснутих стоянках. Салон машини був розроблений з акцентом на комфорт пасажирів, сидіння були не лише стильними та зручними, а й могли повертатися на 180 градусів, дозволяючи пасажирам вільно спілкуватися один з одним.
"Вега-1600GT" була яскравим прикладом саморобного автомобіля, який відкрив перед творчими особистостями багато можливостей. Фотографії цієї машини, зроблені 2007 року в Євпаторії, свідчать про те, що вона продовжує жити та радувати своїх власників.
Такі унікальні проєкти, як "Вега-1600GT", показують, що пристрасть до автомобілів та можливість втілити свої ідеї в життя не знають меж. Ці творчі зрушення продовжують надихати і захоплювати нас своєю оригінальністю та унікальністю.
Читайте також:
Чому ваша машина може затихнути, якщо ви заллєте повний бак палива
Це знадобиться кожному: як завезти машину, якщо раптом сів акумулятор.
Не нарвіться на великі неприємності: що потрібно зробити після того, як перевели машину на газ