Використання системи кондиціювання вашого автомобіля в зимові місяці може стати предметом суперечок серед експертів та автовласників. Хоча дехто вважає, що час від часу використовувати кондиціонер – це хороша практика, щоб запобігти накопиченню вологи та забезпечити правильну роботу системи, інші виступають проти цього. Основна проблема при використанні системи кондиціювання взимку пов'язана зі станом холодоагенту, зазвичай, такої речовини, як фреон.

Ось основна ідея: у системах кондиціонування повітря в автомобілях використовується холодоагент, що знаходиться у рідкому стані. Цей холодоагент перетворюється на газ у міру циркуляції по системі та поглинає тепло з вхідного повітря, забезпечуючи прохолодне та осушене повітря в кабіні. Однак холодоагент у рідкому стані чутливий до температури. Зазвичай він кипить при тиску близько 15 атмосфер, що відповідає температурі, близькій до температури замерзання.

Якщо ви використовуєте кондиціонер у дуже холодну погоду, існує ризик того, що холодоагенту може не вистачити тепла для перетворення з рідини на газ, що може призвести до таких проблем, як усунення компресора та пошкодження інших компонентів системи.

Таким чином, хоча зазвичай не рекомендується використовувати систему кондиціювання повітря, коли на вулиці дуже холодно, ви все одно можете використовувати її при помірному холоді, щоб розморозити вікна або осушити інтер'єр. Однак рекомендується уникати використання автоматичного налаштування температури в системі клімат-контролю за дуже холодних умов. Використання його економно і для певних цілей може допомогти вам запобігти потенційним проблемам із системою кондиціювання вашого автомобіля.

Читайте також:

Не потрапите до лікарні з отруєнням: як відрізнити їстівні опеньки від хибних

Таких не було навіть у чиновників: як виглядали рідкісні моделі ВАЗ, про які мало хто знав

Це справді неземна насолода: рецепт авокадо, фаршированого курячим філе