Старий автомобіль — це не вирок. Це не обов’язково про запах втомленого салону, торба з інструментами в багажнику та знайомого автомеханіка на швидкому наборі.

Фахівці кажуть: "вік" авто — штука другорядна. Важить не рік випуску, а те, як із ним обходяться.

Вибір автомобіля, фото: youtube.com
Вибір автомобіля, фото: youtube.com

Машина старіє не від цифр у техпаспорті, а від байдужості власника. Регулярна заміна оливи та фільтрів, контроль робочих рідин і вчасні дрібні ремонти — це і є той "антиэйджинг", який лишає гроші в кишені, а не на СТО.

Замість чекати, поки щось грюкне, професіонали радять діяти на випередження. Пропустили момент із амортизатором — готуйте гаманець, бо услід за ним на ремонт підуть важелі, шарніри й ще пів-підвіски. І так майже з будь-якою системою: трансмісія, кондиціонер, електрика — все, що ігнорують, потім мститься дорого.

Кондиціонер, приміром, — це не "літній" агрегат. Якщо не вмикати його взимку, ущільнювачі пересихають, фреон тікає, компресор каже "чао". Дві хвилини роботи раз на місяць — і ви відтягуєте момент, коли доведеться викласти кругленьку суму за ремонт.

Автомобіль взимку: скрін з відео
Автомобіль взимку: скрін з відео

Електрика — ще один підводний камінь старих авто. Лампи в підсвітці приладів старіють усі одразу, просто перегорають поодинці. Якщо вже розібрали панель — міняйте комплектом, не поштучно. Акумулятор тримайте в тонусі, бо волога в колодках проводки — найулюбленіший сценарій “електричних привидів”, після яких авто починає жити окремим від вас життям.

І головне — підвіска, гальма, шини. Навіть дрібний люфт у підвісці здатен “вбити” гуму й зробити авто некерованим у критичний момент. Тиск у шинах, чисті гальмівні механізми та елементарна профілактика часом важать більше, ніж рік випуску в техпаспорті.

Читайте також:

Ви переплачуєте за авто: 5 секретних трюків для економіїї на покупці, які продавці ніколи не розкажуть.

Ваше авто - це айфон, яким ви користуєтесь як кнопковим "Нокіа": половина функцій мертві, чого не знають водії.