Ось деякі з рідкісних і унікальних моделей автомобілів, що прийшли з Радянського Союзу та його держав-наступників:
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВАЗ-Е2102.
В 1974 був представлений прототип електрофургону ВАЗ-Е2102 з двигуном потужністю 11 кіловат. Проте важкі акумулятори вагою майже 390 кг обмежували його практичність. Усього було випущено 47 одиниць ВАЗ-Е2102 у різних модифікаціях, і деякі з них існують досі.
ВАЗ-2106 "Турист".
У 1981 році Волзький автозавод спробував створити автомобіль для активних мандрівників. Спроектували пікап на базі ВАЗ-2106. Цей унікальний автомобіль нагадував сучасні кемпери зі знімним житловим модулем і мав намет на багажнику.
ВАЗ-21043-33.
Пікапи ніколи не мали особливої популярності серед радянських громадян, але ВАЗ-21043-33 був створений напередодні розпаду Радянського Союзу. Виробництво цього пікапа обмеженої серії почалося в 1990-х роках.
ВАЗ-2104 "Швидка допомога".
На базі ВАЗ-2104 розроблено варіант машини швидкої допомоги. Однак такі машини швидкої допомоги в СРСР були рідкістю і переважно закуповувалися іншими республіками, зокрема Югославією.
Лада 1.3 Бестель.
Радянські автомобілі експортувалися до країн Заходу під різними назвами, адаптованими до місцевих ринків. Фургон Lada 1.3 Bestel продавався переважно у Нідерландах.
Лада Турбо.
Lada Turbo - експортна версія "Жигулів", що з'явилася у Фінляндії наприкінці 20-го століття. Місцева партнерська компанія Konela модифікувала автомобілі, щоб вони могли розвивати швидкість до 180 км/год. Примітно, що на той час це був один із найдоступніших автомобілів із турбонаддувом у Європі.
Ці унікальні та рідкісні радянські автомобілі демонструють спробу країни створити інноваційні та різноманітні моделі, деякі з яких значно випередили свій час.
Читайте також:
Відключення світла за борги: кого з українців вирішили пошкодувати та що треба знати
Якщо вам завтра за кермо: як швидко протверезіти і позбутися похмілля. Важливі поради