Стало відомо про повну заміну громадського транспорту до 2030 року.
З цього приводу висловився експерт у сфері транспорту Павло Кушнірук. За його словами, те, який громадський транспорт зараз функціонує в Європі, може бути і у нас, оскільки комфорт у пересуванні пасажирів завжди був пріоритетним для української влади. На цей час проблема ж в самій системі роботи транспорту, уточнив Кушнірук в програмі "UA:Перший".
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися
Перевізники, які їздять на маршрутках, заробляють на пасажирі. Тобто в їхніх інтересах перевезти якомога більше людей. Тому так мало перевізників хочуть вирушати в соціальні маршрути, а саме їздити у віддалені села, а в низьку годину пік спостерігається менше машин на той чи інший маршрут.
Також нікого з перевізників не хвилює комфортність пасажирів при цьому і їх зручності, і це влада має намір змінити. Зокрема, 30 травня 2018 року Рада схвалила Національну транспортну стратегію, яка до 2030 року передбачає будівництво 10 автобанів, платних доріг, 50 аеропортів, заміну всіх вагонів і локомотивів, а також всіх маршруток на неолайнери - сучасні автобуси.
Таким чином, в рамках даної реформи планується замінити весь міський і приміський транспорт на електричний і створити відповідну інфраструктуру для цього.
Раніше "Hyser" писав про те, що "пільговиків" сповістили про транспортну реформу, через яку буде введена система громадських послуг з перевезення пасажирів.
Також наш портал повідомляв, що тепер українські водії зможуть отримувати свої посвідчення по-новому. Стало відомо, що зміниться в системі.