Гібридні автомобілі виглядають ідеальними: тихо стартують, рідше заправляються і бережуть довкілля. Але у цій картині майже ідеальної техніки ховається один непомітний, але дорогий недолік, про який більшість власників навіть не підозрює.

Мова йде про одометр – прилад, який показує сумарний пробіг авто. На перший погляд, здається, що він дає повну картину.

Гибрид Lada и Skoda
Гибрид Lada и Skoda
Гибрид Lada и Skoda

Насправді ж для двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) цифри можуть бути оманливими. ДВЗ на гібридах працює лише частину часу. Тобто, поки одометр показує 30 тисяч кілометрів, мотор міг реально крутитися лише шість.

Наслідки можуть бути серйозними. Якщо орієнтуватися на загальний пробіг, можна пропустити заміну свічок чи мастила, а двигун при цьому зношується у своєму ритмі, відмінному від цифр на панелі.

Особливо небезпечно це при купівлі вживаного гібрида. Двоє власників однієї моделі могли експлуатувати авто по-різному: один заряджав акумулятор щодня, інший – рідко. На вигляд машини і одометр однакові, але реальне «життя» двигунів сильно відрізняється.

Автомобіль взимку: скрін з відео
Автомобіль взимку: скрін з відео

Щоб не потрапити на неприємний сюрприз, експерти радять не покладатися лише на одометр і перед покупкою обов’язково робити повну діагностику. Сучасні гібриди фіксують час роботи ДВЗ через бортовий комп’ютер, але для перевірки потрібне спеціальне обладнання.

Читайте також:

Малюк з амбіціями: новий електрокросовер Audi розсекречено на тестах, перші фото.

Майбутнє від Chevrolet вже з нами: новий Bolt 2027 став швидшим, розумнішим і заряджається за 26 хвилин.