Іноді автомобілі видають незвичайний звук, що верещать, який може вказувати на приховані проблеми, які може посилити звичайний ремонт.

Одним із найпоширеніших джерел цього шуму є ремінь вентилятора, як пояснив автомеханік Скотті Кілмер.

Ремінь вентилятора - це синтетичний гумовий компонент із внутрішніми зубами, який охоплює кілька валів усередині двигуна.

Його основна функція - забезпечувати синхронне обертання цих валів, включаючи той, який приводить в дію вентилятор охолодження, тому він називається ременем вентилятора. Ці вали відіграють важливу роль у роботі двигуна, і синхронізація ременя необхідна для безперебійної роботи.

З часом, як і багато деталей авто, ремінь може зношуватися і може вимагати заміни, перш ніж він повністю вийде з ладу. Як правило, його слід замінювати приблизно через 90000-160000 кілометрів пробігу.

Кілмер зазначає, що, коли ремінь вентилятора починає зношуватися або втрачає натяг, він часто видає звук, що верещать. Деякі водії можуть розглянути можливість змащування ременя такими продуктами, як WD-40, але Кілмер наполегливо рекомендує не робити цього, оскільки це може завдати більше шкоди, ніж користі.

Двигун
Двигун

Як запевняє експерт, ремені вентилятора призначені для роботи всуху. Нанесення мастила може призвести до прослизання, а просте розпилення мастила не вирішить проблему. Вони призначені для роботи без мастила.

Для старих машин проблема може бути вирішена шляхом ручного натягу ременя за допомогою ключа торця. Однак у нових моделях, які зазвичай оснащені автоматичними натягувачами, шум може бути викликаний або розтягнутим ременем, або проблемами з одним із валів, які він з'єднує.

Рішення, що рекомендується - замінити ремінь. Якщо вереск зберігається навіть після заміни, рекомендується відвезти автомобіль на професійну станцію техобслуговування для подальшого огляду.

Читайте також:

Ціни на автогаз в Україні стануть непідйомними: від цієї суми очі з обрит полізуть

Секрет на мільйон: навіщо просунуті автомобілісти натирають лобове скло картоплею

Стосується кожного водія: що в жодному разі не можна робити, щоб не загробити двигун авто