Йдеться про спільний проєкт Міністерства у справах ветеранів України та українського Червоного Хреста, який розпочався 16 лютого та спрямований на підтримку ветеранів війни.

Про це інформує Главред.

Повідомляється, що ветерани війни з інвалідністю І та ІІ групи, отриманої в результаті бойових дій, можуть претендувати на виплати у розмірі 16 тисяч гривень, які виплачуватимуть по 4 тисячі гривень на місяць, протягом чотирьох траншів.

Для того, щоб подати заявку на отримання виплат, необхідно оформити електронний підпис. Безплатно це можна зробити у державних установах, включаючи фіскальні органи. Оформити електронний підпис можна також онлайн через банківський сервіс "Приват24". Якщо ж буде потрібний платний режим, то оформлення електронного підпису здійснюється організацією "Центр сертифікації ключів України".

Оформити заявку можна за посиланням.

На сайті необхідно пройти електронну ідентифікацію, використовуючи електронний підпис на основі кваліфікованого сертифіката.

Потім потрібно перевірити свої ПІБ, ідентифікаційний код, вказати міжнародний номер банківського рахунку IBAN, номер телефону та e-mail. Якщо у вас немає гривневого банківського рахунку, його можна відкрити у будь-якому банку на вибір.

Не забудьте повторно перевірити свої дані перед надсиланням заяви та погодитися на обробку та передачу даних про себе для отримання грошової допомоги.

Якщо міжнародний номер банківського рахунку IBAN зміниться, необхідно подати нову заяву на сайті eveteran.gov.ua.

Читайте також: