Газопостачальна компанія "Нафтогаз", що пропонує знижку, яку можна використовувати при наступному платежі, надсилає своїм клієнтам паперові рахунки, але без свідчень лічильників.

Клієнти компанії "Нафтогаз" обурюються, що у паперових квитанціях, які приходять споживачам "блакитного палива", немає показників лічильника, а є лише загальний обсяг споживання та сума, яку потрібно заплатити.

У "Нафтогазі" у свою чергу розуміють, що деяким клієнтам перехід від паперових рахунків до електронних дається нелегко. У той же час компанія робить все можливе, щоб поступово зробити цей процес зручним та інноваційним.

"Паперові рахунки продовжать надходити, як і раніше, після 20-го числа кожного місяця, якщо клієнт вибрав друкований формат отримання рахунків", - зазначили в "Нафтогазі", додавши, що приймають на місцях показники лічильників оператори газорозподільних станцій, тобто. облгази. Вони ж відповідальні і за облік та нарахування обсягів газу, надання послуг із транспортування блакитного палива, обслуговування газових мереж та обладнання.

"Тому в паперових рахунках від нашої компанії вказується лише отриманий від оператора ГРС обсяг газу, показники лічильника зберігаються безпосередньо в оператора ГРС", - зазначають у "Нафтогазі".

Читайте також:

Кому потрібно передавати свідчення лічильника і як це робиться. Нафтогаз роз'яснив нюанси

З лічильником чи без нього: як дешевше платити за газ. Порівняйте цифри

Що робити, якщо ви отримали платіжку за газ із неправильними показаннями