Після переведення понад 10 тисяч абонентів на обслуговування до компанії Нафтогаз у споживачів виникла плутанина з оплатою газу. Зокрема люди масово скаржаться на завищені нарахування у платіжках Нафтогазу. Компанія-постачальник відповіла своїм клієнтам.

Скарги на завищені нарахування у платіжках Нафтогазу клієнти пишуть у коментарях до публікацій компанії у Facebook.

Багато людей так і досі не розібралися, кому і яким чином вони мають звітувати за спожитий обсяг газу. Наприклад, людей непокоїть, що в особистому кабінеті Нафтогазу вони не можуть внести свідчення лічильника. Це вікно неактивне.

"Хотіла б дізнатися, чому в особистому кабінеті вікно "внести свідчення" не активно. Натомість вікно "сплатити" - будь ласка, активне. Тому я ні 1-го, ні 2-го серпня внести свідчення не змогла. Довелося дзвонити на "гарячу" " лінію " , слухати 30 хвилин музику і передати показання оператору. До речі, мені так і не пояснили, у чому проблема. Цікаво, це тільки в мене так?” – цікавиться одна зі споживачок.

У Нафтогазі дали їй відповідь, вкотре нагадавши клієнтам, що показання лічильника вони мають передавати своєму оператору ГРС (облгазу). А вже звідти "Нафтогаз" бере дані, отримані від клієнта, і на основі цих даних нараховує місячну плату за спожитий газ.

"Прямо передавати показники через чат-боти та особистий кабінет можуть Кіровоградська, Херсонська та Донецька області – саме тому у Вас кнопка може бути не активною", - відповіли клієнтці.

Крім того, у відповіді було зазначено, як можна передати показання лічильника. Існує кілька способів, і клієнт може вибрати той, який буде найзручнішим.

"Передати свідчення можна кількома зручними способами: На сайті або в чаті вашого облгазу.

Зателефонувавши в контакт-центр вашого облгазу.

У платіжці за розподіл газу вказавши перші п'ять цифр на чорному тлі і дві на червоному.

Також можна передавати показання своїх газових лічильників SMS-повідомленням на короткий номер 7104. Заповнювати SMS слід таким чином: спочатку вказати номер особового рахунку (складається з 10 цифр), а потім через пропуск показання лічильника (до 5 цифр) Якщо повідомлення заповнене без помилок, то незабаром після його відправлення надійде відповідь", - роз'яснили в "Нафтогазі".


Проте людей непокоїть як спосіб передачі показань лічильника, а й необгрунтовані нарахування плати за газ. Багато клієнтів скаржаться на підвищені нарахування.

"Судячи зі свідчень лічильника, фактично мною було розраховано за травень місяць 68505-68391 = 114 куб. м. З урахуванням тарифу 7,95689 грн/куб. м фактична ціна витраченого мною газу була 907.09 грн. Цю суму я і сплатив. У той же час, Ваша компанія виставила мені рахунок на суму 7767.67 грн. додаток "104.ua" і на підставі цих реальних даних оплачуватиму цю послугу", - пише в коментарі один із клієнтів.

Нафтогаз відписав, що дав йому відповідь у особистих повідомленнях, і ця відповідь, схоже, задовольнила клієнта. Він навіть подякував Нафтогазу за оперативність. Але незабаром йому знову надійшло повідомлення від постачальника, в якому зазначено той самий злощасний борг у розмірі близько 7 тисяч гривень.

"Я знову отримав повідомлення про наявність боргу за використаний газ. На сайті Газорозподільної компанії, через мій особистий кабінет, мені повідомили, що у травні місяці у мене було витрачено за лічильником 114 куб. м. (Покази лічильника 68505. Тому повторно прошу вас виключити незрозуміло звідки заборгованість із споживання газу за травень місяць 2022 р., оскільки регулярно передаю показання лічильника, а контролери роблять звірку показань лічильника", - пише той же клієнт.

Читайте також:

Поганий знак: Кейт Міддлтон зняла обручку. Усі завмерли в очікуванні

Українцям пообіцяли осінню надбавку до пенсії. Що відомо

Такого ви не куштували: найсмачніша намазка на хліб із кабачків. Рецепт