Перед новорічними святами кількість відвідувачів в магазинах і супермаркетах збільшується в кілька разів. Недобросовісні продавці охоче користуються таким напливом людей, щоб позбутися товару, термін придатності якого або добігає кінця, або зовсім закінчився.

Для цього вони використовують нехитрі прийоми, влаштовуючи акції та знижки, пише "Обозреватель".

Купуючи такі товари, можна зіткнутися з обманом і потрапити на так званий "неліквід".

Прострочений товар зазвичай продають в пік свят, інакше в інший час від нього просто не позбутися, а втрачати гроші ніхто не хоче.

Голова правління Асоціації "Споживча довіра" Олена Кулікова рекомендує уважно розглядати продукцію, яку ви хочете придбати і перевіряти її на наявність будь-яких дефектів. Зокрема це відноситься до акційної продукції.

"Нещодавно під час одного з рейдів ми виявили червону рибу. Вона була з нормальним терміном придатності, але йшла по акції. Ми спочатку не зрозуміли, в чому справа. Але коли стали розглядати її дуже близько, то помітили, що там була пошкоджена упаковка. А на самій рибі була цвіль, в тій частині, де вона стикається з фольгою. Коли береш продукт, цього не видно. А насправді там є проблеми. Таку продукцію вживати в їжу не можна", - каже вона.

Таку продукцію слід зовсім списувати, але продавці в період передсвяткового ажіотажу її намагаються продати.

Часом після знижки товар коштує навіть дорожче, ніж до акції. А іноді продавці спеціально завищують ціни, щоб потім надати "величезну знижку".

За словами виконавчого директора Союзу споживачів України Максима Несміянова, він сам стикався з такими ситуаціями. Як приклад він навів сосиски зі знижкою в 93%. По акції їх ціна становила 119,90 гривень, а початкова ціна аж 2000 гривень.

Раніше Hyser писав про те, що українців напихають ковбасою з сюрпризом.

Також Hyser повідомляв, що стало відомо про подорожчання символу Нового року.

Нагадаємо, що українців попередили про різке подорожчання мандаринів.