В умовах, коли інфляція демонструє свою підступність практично не щодня і на всьому, лише лінивий не рахує свої видатки. При виборі тарифу на мобільний зв'язок українці також хотіли б економити, адже для багатьох нині є потреба виключно у зв'язку з найменшими щомісячними витратами. Lifecell, схоже, побудував політику саме на цьому і може так статися, що інші оператори втратять своїх абонентів.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, напередодні Новорічних свят всі мобільні оператори наповнюють свої лінійки тарифів новими пропозиціями. От тільки, на відміну від своїх конкурентів, lifecell турбується не лише про тих, хто готовий платити будь-яку вартість за спритний інтернет і трафік у кілька десятків ГБ.
Таким чином, lifecell заінтригував тарифом "Просто Лайф", що розрахований на абонентів, які не потребують величезної кількості Гб та додаткових опцій.
За 70 грн абоненти гарантовано отримуватимуть 5 ГБ мобільного інтернету, безліміт всередині мережі та 250 хвилин на інші номери, чого цілком може вистачити для важливих розмов протягом 4 тижнів, якщо немає можливості телефонувати безкоштовно у месенджерах.
Серед додаткових "фішок" спецпропозиції те, що цей тариф є для eSIM, що актуально для багатьох користувачів на сьогоднішній день.
Крім того, тариф "Просто Лайф "включає безліміт на користування додатком" Дія", в якому зараз зосереджені практично всі цифрові соціальні послуги.
Цінова політика на пакет є досить цікавою. Так, за звичайних умов та без будь-яких обмежень він коштує 90 грн, якщо ж клієнт "підв'яже" свій паспорт до номера телефону, то для існуючих абонентів lifecell пакет "просто Лайф" коштує 80 гривень.
При цьому вартість місячного пакету послуг для клієнтів, які перенесуть свій номер з Київстар і Vodafone на lifecell, складе всього 70 гривень.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що "Київстар" обрадував українців.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Державному додатку з'являться нові ковидні сертифікати.
Також "Hyser" писав, що "Київстар" попередив клієнтів щодо мобільного інтернету.