Клієнти "ПриватБанку" знову їм незадоволені, а все тому що банк почав обнуляти кредитні ліміти на картах.
Таким чином, "ПриватБанк" знову блокує кредитні ліміти на картах своїх клієнтів без попереднього повідомлення. Про це повідомляють користувачі банку на сайті "Мінфін", пише "ProstoMob".
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися
Своєю історією поділився постійний клієнт "ПриватБанку", у якого якраз обнулили кредитний ліміт на карті. Більш того, коли він намагався дізнатися у співробітників, що стало причиною такого рішення банку, то йому не стали нічого пояснювати.
Чоловік незадоволений і не може зрозуміти, чому з ним так вчинили, адже він є постійним клієнтом "ПриватБанку" і регулярно оплачує комуналку через Privat24. На його скаргу на сайті таки відреагували співробітники фінансової установи. Вони заявили, що у них немає ніякої інформації щодо процедури блокування "пластика".
На їхню думку, у всьому винна "складна математична модель" з "сотнями факторів". Однак є можливість уникнути подібних ситуацій у майбутньому, якщо надавати довідку про доходи.
Варто зазначити, що це не поодинокий випадок у "ПриватБанку". Нещодавно таку ж скаргу залишав на сайті "Мінфіну" ще один клієнт цього банку. Тоді представники фінорганізації радили автору звернення "своєчасно погашати кредити" у всіх банках України.
До слова, останнім часом все частіше надходять різні претензії в бік "ПриватБанку", через що він почав стрімко втрачати свою популярність.
Раніше "Hyser" писав про те, що "ПриватБанк" заплатить своїм клієнтам по 50 грн на їх рахунок за одну послугу.
Також наш портал повідомляв, що у "Приватбанку" розповіли, чому блокують платежі з Інтернет-карти і що робити в разі виникнення такої проблеми.
Нагадуємо, що "ПриватБанк" і "Ощадбанк" змінили правила роботи в порівнянні з локдауном 2020 року.