Оператор мобільного зв'язку дозволяє відстежувати місцезнаходження інших своїх абонентів
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро те, що у "Vodafone" з'явилася нова послуга, за допомогою якої можна знайти іншого абонента, повідомляється на офіційній сторінці телекомунікаційної компанії.
Сервіс називається "ЗнайДе", і з його допомогою можна завжди дізнатися, де знаходяться Ваші близькі, друзі або діти, про місцеперебування яких ви, можливо, хвилюєтеся. До того ж перші 5 днів цією послугою можна скористатися абсолютно без додаткової плати.
Для того, щоб увімкнути цей сервіс, досить відправити SMS-повідомлення на номер оператора - 7005. У тексті необхідно написати додати, вказати номер абонента, і уточнити його ім'я. Наприклад, ось так: Додати 0509876543 Дочка. При написанні можна використовувати як латиницю, так і кирилицю, знаки тире, "+", "$", "@", точку, зірочку, нижнє підкреслення і цифри від 0 до 9.
Після того, як абонент, геолокацію якого ви бажаєте дізнатися, підтвердить запит на стеження, сервіс надішле вам дані про його географічне місце. Однак, для цього йому потрібно відправити на номер 7003 повідомлення з текстом та й вашим телефонним номером. Втім, він може і відмовити, набравши в повідомленні немає.
Якщо ж абонент дав згоду на стеження, вам потрібно буде на номер 7005 відправити повідомлення з текстом: пошук з номером абонента або ім'ям. Наприклад: пошук або пошук 0509876543. Також скористатися сервісом можна через вебпортал оператора, попередньо відправивши SMS без тексту на номер 7006. Після цього Вам прийде пін-код, необхідний для закінчення реєстрації.
Відзначимо, що тільки перші 5 днів послуги є безплатними. За подальше користування сервісом, за кожне повідомлення, оператор буде стягувати плату в розмірі 0,25 гривні. Також на сторінці компанії є вибір найбільш відповідних тарифів, на різні часові періоди, а дана послуга поки доступна тільки в мережах другого і третього покоління.
До слова, раніше "Hyser" писав про те, як збільшити пропускну здатність мобільного інтернету.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, як скористатися "кешбек" у оператора"Київстар".
А до цього "Hyser" розповідав про те, що у "Київстар" змінили з 1 березня правила підключення для нових абонентів.