Українці стали масово скаржитися на обслуговування операторів в Ощадбанку.

Так, Ощадбанк став отримувати все більше гнівних відгуків про свою роботу. Точніше роботу операторів контакт-центру. Виявляється, що вони не мають достатньої компетенції, щоб надавати необхідну допомогу з консультування клієнтів. Про це розповіла одна з клієнток банку на офіційній сторінці фінансової установи.

Вона заявила про те, що звернулася на гарячу лінію банку, щоб вирішити своє питання. Але їй довелося довго чекати відповіді оператора, які не відповів на її питання, а просто переключив на іншу лінію.

Там їй теж довелося довго чекати відповіді. У підсумку, клієнтка під час свого звернення в банк тільки послухала фонову музику, але відповіді на свої питання так і не отримала.

"Це знущання, а не банк. Дозвон на гарячу лінію-катастрофічне. Оператор проводить процедуру ідентифікації, вислуховує вашу проблему і перемикає на іншого оператора. 10 хвилин ви слухаєте музику-відповіді немає і дзвінок припиняється ....",- написала свій коментар розгнівана клієнтка.

У коментарях представники банку попросили дівчину назвати свій мобільний номер і час звернення, щоб перевірити інформацію і допомогти їй з її проблемою.

У відповідь вона не стала нічого надавати, а запевнила, що співробітники контакт-центру не мають ніякого рівня компетенції і самі навіть в цьому зізнаються.

"Не допомогли консультанти. Самі зізнаються у своїй некомпетентності", - додала дівчина.

Варто сказати, що це не перше зауваження клієнтів банку щодо обслуговування клієнтів.

Раніше Hyser писав про те, що Ощадбанк помилково видав клієнту найдорожчу карту за 1500 грн, фінустанова виправдовується.

Також писали, що українські банки попередили боржників про нововведення, чим це загрожує.

Нагадаємо, що вкладники "Ощадбанку" можуть повністю втратити вклади, Кабмін планує позбавити гарантій фінустанову.