ЗАЗ-1142, представлений на міжнародній виставці «Автомобілебудування-93» у столиці України, був спеціальним авто, розробленим Запорізьким автомобільним заводом (ЗАЗ) спільно з італійською компанією Arke International. Зовні модель скидалася на звичайну Таврію, але відрізнялася від оригінального мелітопольського МеМЗ-245 двигуном об'ємом 1,3 літра.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЦей новий двигун був оснащений електронною системою безпосереднього упорскування палива, що відповідає суворим європейським стандартам викидів 1993 року. ЗАЗ-1142 в першу чергу призначався для експортних ринків, що важив на 30 кілограмів менше, ніж Volkswagen Polo з аналогічним двигуном. Однак за максимальною швидкістю він трохи відставав, досягаючи 150 км/год у порівнянні зі 154 км/год у Polo. Проте обидва автомобілі продемонстрували однакові показники витрати палива, споживаючи приблизно 5,2 л на 100 км при швидкості 90 км/год, 7,9 л при 120 км/год і 8,3 л при їзді містом.
Крім ЗАЗ-1142, на виставці «Автомобілі-93» було представлено ще дві нестандартні моделі Запорізького автозаводу. Ці автомобілі були розроблені у співпраці із спільним українсько-грецьким підприємством у Салоніках. Першою моделлю став пікап ЗАЗ-110250, створений на базі легкового автомобіля Таврія, розрахований на перевезення корисного навантаження 300 кг. Також був створений варіант зі знімним пластиковим жорстким дахом.
Друга модель, вантажопасажирський фургон ЗАЗ-11024, відрізнялася унікальною конструкцією з задніми сидіннями, що складаються, і відсутністю вікон в задніх бортах. Натомість у нього були опуклі задні двері з вікном, що дозволяють збільшити місткість до 1 тисячі літрів при складених задніх сидіннях.
Читайте також:
Буде ситий уся родина: рецепт консервації з молодих баклажанів та курки на зиму
Ощадбанк ухвалив найважливіше рішення: тепер це стосуватиметься тисяч українських сімей
Люди труяться готовою покупною їжею: українців попередили про небезпеку. У Києві вже є випадки