Ні для кого не секрет, що "Таврію" лаяли, хаяли, називали "консервною банкою", "конструктором на колесах", про неї складали анекдоти і... купували. Ще б пак, дешевше автомобіля не було не лише в Україні, а й у всій Європі. Адже мало хто знає, що розробили цю модель ще на початку 70-х і, якби її випуск було розпочато на той час, то автомобіль "Таврія" цілком мав усі шанси стати бестселером у всіх країнах Варшавського договору.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, у Мережі показали рідкісні архівні фото перших прототипів ЗАЗ-1102 "Таврія". Хетчбеки створили ще в 1978 році - за дев'ять років старту виробництва серійної моделі.
Створив витончений та динамічний силует "Таврії" тодішній головний дизайнер заводу, харків'янин Ігор Гальчинський.
Але роботи над автомобілем раптово в 1078 були припинені по команді зверху. Кажуть, що влада загальмувала роботу ЗАЗу, щоб у Тольятті встигли випустити свою передньопривідну модель 2108 "Супутник" ("вісімка"). Ще б пак, над "вісімкою" працювали не менше десятка фірм з капстран на чолі з Porsche, а на її доведення витратили величезні суми (близько $60 мільйонів).
Таким чином, зовнішність "Таврії" міняли шість разів за 12 років.
По фото видно, що концепт-кар ЗАЗ-1102 "Таврія" і справді дещо відрізняється від серійної моделі. У нього інша передня частина з вигнутим капотом і більшими прямокутними фарами на кшталт Vauxhall Chevette.
У салоні прототипів було встановлено тахометр, який на серійній моделі зник. Автомобілі отримали 1,1-літровий 50-сильний двигун, що дозволяв розвинути 135 км/год.
Читайте також:
На таку доводилося їздити: як виглядала радянська маршрутка, зроблена з "Волги" та "Москвича"
Вже в 70-х роках виглядав крутіше за іномарку: як виглядав унікальний ІЖ з незвичайними дверима
На цей звук усі обертаються: умілець перетворив "горбатий" ЗАЗ на стильний спорткар