Ні для кого не секрет, що ЛуАЗи довгий час залишалися єдиними радянськими позашляховиками, доступними для трудящих. При цьому ніхто не задивлявся на луазик через його дизайн, проте він дуже цінувався за прохідність. До наших днів позашляховик не дожив, але це не означає, що дизайнери не можуть фантазувати над тим, який він міг би виглядати в XXI столітті.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, український позашляховик ЛуАЗ-969, що випускався на Луцькому автомобільному заводі з 1966 по 1992 рік, був популярний як усередині країни, так і за кордоном. І ось незалежний промисловий дизайнер сучасності Тимур Даутов уявив, як міг би зараз виглядати відроджений усюдихід ЛуАЗ у стилістиці Tesla Cybertruck.
"ЛуАЗ – машина дуже самобутня, з такими пропорціями більше ніде у світі немає. Автомобіль запам'ятався мені з дитинства, і я вирішив, хай і поки що віртуально, але відродити його", - каже дизайнер Тимур Даутов.
Даутов вирішив залишити новий позашляховик таким же непропорційним на вигляд, як і оригінал, але уявив його електричним.
Нову модель він показав на своїй сторінці у Instagram.
Від оригіналу концепту новинці дістались круглі фари зі світлодіодними елементами, високий дорожній просвіт, короткий задній звис і велике лобове скло. Крім того, позашляховик отримав витягнуту передню частину з виштампуванням, великі диски з грязьовою гумою, а також камери замість бічних дзеркал, приховані ручки дверей, величезне скло ззаду, люк із зарядним роз'ємом.
Головна особливість дизайн-проекту – світлодіодні ліхтарі. Сам кузов представлений з двомісним салоном та вантажним відсіком.
Салон моделі показали лише на скетчі і то частково. Передня панель виглядає аскетично та виконана в мінімалістському стилі. У оснащення увійшло односпицкове кермо з невеликим круглим екраном по центру і мультимедійна система, дисплей якої ховається в невеликий відсік з кришкою. Кабіна розрахована на двох пасажирів та має великий вантажний відсік.
Цікаво, що концепт має дві форми, позначені як Gorod і Selo. Вони розрізняються колесами та, теоретично, підвіскою. В обох випадках колісні диски 17-дюймові, але у версії Selo вони простіші й споряджені шинами з агресивнішим протектором.
Проект вийшов цікавим та має право на життя. Ось тільки піти на конвеєр у автомобіля навряд чи вийде.
Читайте також:
Податки на квартиру: українців попередили про важливу дату. Що потрібно знати
Порядок денний можуть вручити через родичів: юрист розповів головні нюанси