Серед таких гігантів виробництва можна виділити "троячку", "десятку" і, звичайно ж, "копійку". Проте, з часом вітчизняний авторинок почав відчувати потребу у повноцінних бюджетних позашляховиках, на що ніякий виробник не міг залишатися байдужим.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗ метою задоволення попиту було прийнято рішення створити новий автомобіль на базі вже існуючої моделі автомобіля Нива. Новинкою став ВАЗ-21 "Бора", створений на основі Ниви у 1995 році. Компанія вирішила перетворити це авто на таке собі сафарі-джипа, оптимізованого для експлуатації у важких дорожніх умовах.
Відмінною рисою ВАЗ-21 була його бюджетність. У зв'язку з цим компанія розраховувала на експорт автомобіля в країни Африки та Південної Америки, де був високий попит на дешеві, прості та надійні позашляховики для фермерських господарств. Для того, щоб створити такий автомобіль, інженери компанії використовували алюмінієву раму та пластикові панелі навісні, які зробили його легким і дешевим в порівнянні з іншими моделями на ринку.
Цікавим фактом є те, що автомобіль був створений не для використання у Росії, де клімат зовсім не підходив для його відкритого верху. Однак, як виявилось, виробництво було складним, і реалізувати ідею в повному обсязі не вдалося. Більшість машин були направлені до ОАЕ та інших країн з відповідним кліматом для відкритих версій.
Найбільш дивним фактом є те, що на даний момент лише два екземпляри цього джипа збереглися і знаходяться у приватному російському та арабському володінні. Для підприємства АвтоВАЗ створення автомобіля ВАЗ-21 стало своєрідним експериментом, який не був затребуваний ринком. Але цей експеримент показав, що російським інженерам вдалося створити унікальну модель, яка здатна задовольнити потреби ринку з мінімальними витратами, що є ключовим принципом сучасного автомобілебудування.
Читайте також: