У мережі розповіли про дуже невдалий проект для одного із радянських автомобілів. З'явилася інформація про те, що раніше намагалися створити Москвич великого розміру, який отримав назву X1.

Є відомості про те, що перед тим, як АЗЛК був закритий, на ньому працювали над створенням авто бізнес-класу. Базою цієї машини став Peugeot 605.

Генеральний директор АЗЛК - Р. С. Асатрян, який у результаті буквально втратив свою голову, вигадав цей дуже дивний і навіть потворний проект. Проте 1998 року над цим проектом почав працювати Лев Георгійович Самохін, який представив макет для Москвича X1.

Спочатку планувалося брати за основу Renault Scenic, визнаного Автомобілем Року в 1996 році. План був у тому, щоб на базі французької машини зробити Москвич із трьома рядами сидінь.

Для того, щоб якось втілити цю ідею в реальність, було прийнято рішення робити машину з кузовом седан. Саме тут основою бралася база Peugeot 605.

Було підготовлено макет, а планувалося брати силовий каркас кузова від Renault Scenic. Після цього було прийнято рішення продовжити роботи над створенням великого Москвича та зробити макет у натуральну величину. Саме тоді проект отримав назву X1.

Читайте також:

Його обходили стороною всі члени компартії: як вигладить Москвич, який має погану славу

Ілон Маск здивується: як виглядав Москвич-412, який працював на водні та був зроблений у Харкові. Фото

Для росіян уже роблять новий "Москвич". Щоправда, він повністю китайський і без деяких деталей