Мало хто знає, що серед автомобілів, створених інженерами ЗІЛу, було багато прототипів, які не пішли в масове виробництво. Але це зовсім не означає, що ідеї конструкторів спочатку були провальними. Прикладом може бути позашляховик ЛуАЗ-1301, що не відбувся в СРСР.

ЛуАЗ-1301 мав стати позашляховиком, здатним працювати у сільському господарстві. Його перший прототип було представлено у 1984 році. Цікаво, що розробкою займалися одразу у двох місцях: на заводі ЛуАЗ та у петербурзькому НАМІ.

Відомо, що протягом кількох років інженери його доопрацьовували, принагідно створюючи різні модифікації, наприклад, фургон швидкої допомоги та пікап. Ціна повністю готового до виробництва позашляховика "ЛуАЗ-1301" планувалася на рівні від 3000 до 3500 доларів.

Відомо, що сімейство позашляховиків складалося з:

  • ЛуАЗ-1301 (прототип 1984);
  • ЛуАЗ-1301 (прототип 1990), який був удосконаленою моделлю 1984;
  • ЛуАЗ-13019, що був унікальною машиною завдяки підвищеній прохідності та повному приводу;
  • ЛуАЗ-1301 - новий варіант моделі 1994 року, що має блокування диференціала і повний привод.

Щоправда, автомобіль так і не пішов у серійне виробництво, оскільки програму фінансування, відкриту державою, заморозили, а коли до неї повернулися за кілька років, виявилося, що автомобіль уже застарів і нікому не потрібний.

Зазначимо, що в 2002 р. була спроба запустити виробництво, але й друга спроба не увінчалася успіхом.

Читайте також:

«Імперський жовток»: у мережі показали рідкісний Запорожець, який могли собі дозволити лише багатії

Для молодих сімей: у лісі знайшли рідкісний занедбаний Запорожець. Фото

Краще за танк: у мережі показали, як виглядає Запорожець після тюнінгу