Блогер Михайло Гончар, аналізуючи останні новини, підкреслює: зусилля ЗСУ призводять до колапсу залізничних перевезень у РФ, а контроль України над Чорним морем посилюється, незважаючи на спроби ворога. Він наголошує, що країна без власного флоту вже загнала російський флот у глухий кут.

Колапс в РЖД: наслідки українських ударів по ворожій логістиці

Михайло Гончар радить звернути увагу на контраст між російською пропагандою і реальною ситуацією. За його словами, Росія активно розганяє "аляскинське всепропальство", намагаючись посіяти паніку. Проте, реальні новини з самої РФ свідчать про зворотне.

Гончар цитує повідомлення про проблеми в "РЖД" (Российские железные дороги): "РЖД начали сокращать доплаты сотрудникам, называя это оптимизацией… В начале августа РЖД отправила сотрудников в неоплачиваемый отпуск из-за отсутствия денег на зарплаты и коллапса перевозок".

Експерт пояснює, що це прямий результат роботи українських Сил оборони: "Отже, зусилля Сил оборони України по нищенню залізничних підстанцій дають свої плоди – колапс перевезень, а ще й полювання за вантажними потягами ворога, якій везуть техніку, боєзапас та пальне РОВ". Це підтверджує ефективність ударів по логістичних маршрутах ворога.

Український контроль над Чорним морем: Буданов на передовій

На противагу внутрішнім проблемам РФ, Михайло Гончар вказує на зміцнення позицій України в Чорному морі. Він згадує важливий візит очільника ГУР МОУ, генерал-лейтенанта Кирила Буданова, який "здійснив перевірку позицій та боєготовності бійців “Спецпідрозділу Тимура”, які знаходяться на о. Зміїному та газовидобувних платформах у Чорному морі".

Ця інспекційна поїздка, за словами Гончара, "підтвердила, що акваторія Чорного моря перебуває під контролем СОУ". Він нагадує, що цей статус-кво зберігається з середини липня 2023 року, а ще 11 вересня 2023 року "спецназ ГУР провів спецоперацію, внаслідок якої російська присутність на видобувних платформах у Чорному морі була знищена".

Експерт підкреслює безсилля агресора: "Агресор нічого не може вдіяти, щоб змінити домінування СОУ на морі". Більше того, українські морські безпілотники "Magura" стали загрозою не тільки для російського флоту, а й для його авіації. "Спроби ворога повернути контроль над газовидобувними платформами завжди завершувались його винищенням на них", – додає Гончар.

Українська перевага та "маячня" Трампа

Контроль України над акваторією Чорного моря, на думку Гончара, суттєво "посилює переговорні позиції України на дипломатичній арені". Він зауважує, що Києву доводиться протидіяти не лише агресору, а й "його посіпакам з Будапешту, Братіслави та й самого Вашингтону".

На завершення Михайло Гончар анонсує поповнення українського флоту безпілотних систем: "Незабаром українські морські безпілотні системи, на додаток до «Magura» та «Sea Baby» поповняться сімейством «Barracuda», які допоможуть винищити рештки флотського угруповання агресора на морі".

Він також іронічно звертається до Трампа через його висловлювання про "1000 миль України в океані", сподіваючись, що хтось йому пояснить: "правдою є те, що країна без флоту загнала російський флот в протилежний кут Чорного моря". Це підкреслює безпрецедентний успіх України на морі, попри відсутність власного великого флоту.