"МакДональдс" змінить дизайн упаковок

Мережа ресторанів швидкого харчування "МакДональдс" відома на весь. Логотип корпорації у вигляді зображення першої літери бренду, вважається найбільш впізнаваним у світі. Так, через 5-річну перерву мережа фастфуд-ресторанів вирішила змінити дизайн пакування. Як тепер будуть виглядати улюблені багатьма страви повідомляється на сайті дизайнерського агентства Pearlfisher.
Новий дизайн пакування буде відрізнятися яскравою графікою і відсутністю великих написів, які замінять графічні зображення. За задумом розробника такий дизайн повинен приносити радість і відчуття легкості. Наприклад, на пачці з рибним бургером філе-о-Фіш з'явиться зображення морських хвиль, а пакування картоплі-фрі буде прикрашена жовтими смугами, які символізують блюдо.

Новий дизайн упаковки. Фото: pearlfisher
Новий дизайн упаковки. Фото: pearlfisher

Повідомляється, що дизайнери провели клопітку роботу з вивчення всіх особливостей кожного пункту меню, щоб донести їх до кожного споживача мережі. Варто відзначити, що останній раз "МакДональдз" оновлювався ще в 2016 році, тоді мережа ресторанів швидкого харчування замінила ілюстрації на пакуванні великими написами. Також напередодні стало відомо, що корпорація планує змінити рецепти бургерів, зокрема протестувавши котлети, приготовані зі штучного м'яса.
До слова в липні 2020 року навколо мережі ресторанів Mcdonald's прогримів мовний скандал. В Україні компанія відмовилася надавати свої послуги російською мовою, що обурила частину клієнтів і користувачів мережі. Зазначається, що в електронному меню закладу пропонується лише українська та англійська мова. Водночас інша частина клієнтів підтримала таку ініціативу мережі ресторанів.