Про нововведення щодо поповнення мобільних рахунків розповіли у Vodafone та “Київстарі“.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися“З серпня цього року для оплати мобільних послуг готівкою за допомогою платіжних пристроїв платники повинні мати при собі мобільні телефони та перебувати у зоні стабільного покриття мережі”, – зазначили у Vodafone.
Аналогічні правила запровадили і у фірмових терміналах “Київстар”.
«Київстар» опублікував детальну інструкцію:
- До внесення грошей необхідно вказати свій номер телефону, оскільки на нього надійде вхідний дзвінок. Якщо його немає, можна замовити SMS-відправлення.
- Далі для підтвердження операції вводяться останні чотири цифри номера, з якого надходить виклик, код із SMS або повідомлення в месенджері.
- Потім вноситься необхідна сума до платіжного терміналу.
Для поповнення рахунку іншої особи, потрібно:
- Вказати номер телефону абонента, рахунок якого поповнюватиметься.
- При запиті про ідентифікацію ввести мобільний номер, на який надійде дзвінок, SMS або повідомлення у месенджері.
- Внести в поле пароля останні чотири цифри номера, з якого надходить дзвінок, або код із повідомлення.
- Внести суму.
«Зверніть увагу, що вказані вище інструкції є актуальними лише при поповненні в терміналах фірмових магазинів «Київстару», для інших терміналів процес може відрізнятися – необхідно діяти згідно з вказівками на екрані», – додали в прес-службі.
Читайте також:
Скільки заплатимо за газ цієї осені та взимку: до чого готуватися кожному українцю
В Україну йде неймовірна спека: що кажуть синоптики
Тонометр покаже неправильні цифри: не повторюйте цю помилку під час вимірювання тиску