ПриватБанк знову потрапив у гучний скандал у зв'язку зі списанням коштів з карт клієнта, про який він взагалі не підозрював.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, ПриватБанк знову потрапив у скандальну історію зі списанням коштів. Цього разу клієнтка поскаржилася на те, що з її картки вночі було списано близько 950 гривень. При тому, що вона не давала дані своєї карти третім особам і не залишала їх в інтернет-магазинах. У той же час оператори банку спробували спихнути всю провину на клієнтку.
Про це клієнтка фінустанови написавши на одному з профільних сайтів.
"Зайшла в Приват24 і побачила, що з картки "Універсальна" було списано двома платежами 925,73 грн в 4:37 і 30,67 грн – в 4:38. Відразу ж написала в "Допомога онлайн", де мені натякнули, що я сама могла"підключити платіж на даному сервісі". Це виключено, тому що для підключення будь-яких платежів потрібно вводити дані з карти, я цього не робила",- зазначила Користувач.
Після цього клієнтка звернулася в службу підтримки і попросила заблокувати її карту. Але консультанти банку сказали про те, що вона сама винна в цій ситуації і порадили звернутися до тієї організації, яка і списала гроші.
Оформляти будь-які операції на повернення коштів вони відмовилися.
Пізніше в ПриватБанку заявили про те, що автоматичне списання коштів можливе тільки при введенні даних карти на сайті. В іншому випадку операція буде автоматично заблокована. Також в установі пообіцяли обробити заявку на повернення коштів. Але клієнтка наполягає, що вона не залишала своїх даних ніде.
Під постом інший клієнт розповів про те, що з ним сталася подібна ситуація. У нього теж були списані гроші з карти.
Раніше Hyser писав про те, що українцям розповіли, як можна отримати допомогу на оплату комунальних послуг.
Також писали, що в Україні уріжуть розмір зарплат.
Нагадаємо, що українцям розповіли, як заощадити на опалювальному сезоні.