Від клієнтів "ПриватБанку" надходять скарги на втрачені в процесі зняття кошти

Незважаючи на те, що "ПриватБанк"це один з найбільших українських банків, йому далеко не завжди вдається уникнути помилок і зберегти свою репутацію. Про подібний інцидент з помилкою одна з клієнток розповіла у відгуку на порталі "Мінфін".

Так, жінка розповіла, що знімала кошти з картки в одному з банкоматів Києва, проте частина грошей, які вона зібралася зняти, "загубилися". Клієнтка подібну ситуацію розлученням, оскільки після її звернення в банк їй не повернули кошти навіть через тиждень після прийняття заявки.

Варто відзначити, що подібна ситуація не одинична. Мешканка Чернігова, яка знімала з картки 9 тисяч гривень також зіткнулася з подібною проблемою. За її словами, з банкомату довгий час доносилися звуки, після чого банкомат віддав карту, не видавши грошей, хоча з рахунку клієнтки вони вже були списані. Ситуацію погіршує те, що гроші були потрібні дуже терміново. Вона звернулася на гарячу лінію банку, однак там їй не дали чіткої відповіді на питання, коли будуть повернуті кошти.

Представники "Приватбанку" відповіли на відгуки, заявивши, що заявка на повернення загублених коштів була подана і в даний момент фахівці розбираються в ситуації, проте це тим не менш, не кращим чином демонструє розторопність співробітників "ПриватБанку".

Нагадаємо, раніше в "ПриватБанку"заявили про те, що тарифи на перекази через Мобільний додаток банку "Приват24" підвищилися. Якщо раніше при перекладі клієнту потрібно було заплатити всього одну гривню, то тепер з нього потрібно 0,5% від суми, проте не менше 3 і не більше 200 гривень.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що стали відомі причини, за якими в банках відмовляються брати долари.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ПриватБанк попередив українців про нову шахрайську схему.

Також "Hyser" писав, що ПриватБанк сповістив українців щодо нововведення, пов'язаного з картками.