Власники електрокросовера Volkswagen ID.4 у США шоковані: сенсорні кнопки на кермі настільки чутливі, що навіть легкий дотик долонею може самовільно активувати адаптивний круїз-контроль.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДекілька водіїв подали груповий позов до суду, стверджуючи, що тепер бояться сідати за кермо своїх авто.
Що сталося?
Сенсорні (капаситивні) кнопки на кермі VW ID.4 працюють непередбачувано — під час звичайного маневру вони можуть самі включати круїз-контроль. Позивачі стверджують, що компанія знала про проблему, але не попередила власників, не запропонувала ремонту чи компенсації.
На що скаржаться водії?
У позові йдеться про:
- шахрайство через приховування інформації;
- порушення гарантій;
- незаконне збагачення компанії.
Позов подано до федерального суду Нью-Джерсі, зокрема стосовно законів про захист споживачів у Коннектикуті та Массачусетсі.
Volkswagen реагує
Компанія вже визнала проблему та пообіцяла повернути фізичні кнопки на кермо у майбутніх моделях, зокрема у електрокарі ID.2all. Проте повний перехід від сенсорних кнопок може зайняти кілька років.
Чим це загрожує водіям
Позов підкреслює реальну небезпеку: випадкова активація круїз-контролю під час руху може створити аварійні ситуації. Власники кажуть, що почуваються “заляканими” і вагаються їхати на власних авто.
Читайте також:
Українців масово штрафують за "американські" авто: у чому підступ і як не втратити гроші.
Електрошок для фанатів Porsche: відмова від бензину виявилась найбільшою помилкою десятиліття.