Власники електрокросовера Volkswagen ID.4 у США шоковані: сенсорні кнопки на кермі настільки чутливі, що навіть легкий дотик долонею може самовільно активувати адаптивний круїз-контроль.

Декілька водіїв подали груповий позов до суду, стверджуючи, що тепер бояться сідати за кермо своїх авто.

Volkswagen ID.4, зображення: Volkswagen
Volkswagen ID.4, зображення: Volkswagen

Що сталося?

Сенсорні (капаситивні) кнопки на кермі VW ID.4 працюють непередбачувано — під час звичайного маневру вони можуть самі включати круїз-контроль. Позивачі стверджують, що компанія знала про проблему, але не попередила власників, не запропонувала ремонту чи компенсації.

На що скаржаться водії?

У позові йдеться про:

  • шахрайство через приховування інформації;
  • порушення гарантій;
  • незаконне збагачення компанії.

Позов подано до федерального суду Нью-Джерсі, зокрема стосовно законів про захист споживачів у Коннектикуті та Массачусетсі.

Volkswagen ID.4, зображення: Volkswagen
Volkswagen ID.4, зображення: Volkswagen

Volkswagen реагує

Компанія вже визнала проблему та пообіцяла повернути фізичні кнопки на кермо у майбутніх моделях, зокрема у електрокарі ID.2all. Проте повний перехід від сенсорних кнопок може зайняти кілька років.

Чим це загрожує водіям

Позов підкреслює реальну небезпеку: випадкова активація круїз-контролю під час руху може створити аварійні ситуації. Власники кажуть, що почуваються “заляканими” і вагаються їхати на власних авто.

Читайте також:

Українців масово штрафують за "американські" авто: у чому підступ і як не втратити гроші.

Електрошок для фанатів Porsche: відмова від бензину виявилась найбільшою помилкою десятиліття.