Національна Адміністрація Безпеки Дорожнього Руху США (NHTSA) запустила важливий процес розробки інноваційних технологій, спрямованих на запобігання випадкам водіння у стані сп'яніння.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЦя ініціатива набуває особливої важливості з огляду на те, що в 2021 році Конгрес доручив NHTSA розробити та впровадити технології з метою зниження більш ніж 10 тисяч смертей на дорогах щорічно.
За даними закону, NHTSA має встановити стандарт безпеки до листопада 2024 року за умови успішної розробки.
Для цього агентство активно взаємодіє з громадськістю, збираючи інформацію та коментарі з питань розробки, законодавчого забезпечення та впровадження майбутніх технологій.
У своєму заклику до товариства заступник міністра транспорту США Поллі Троттенберг наголосила на важливості спільної участі у розробці цих технологій, закликаючи надати найкращі ідеї та дослідження.
Адміністрація NHTSA вже провела узагальнення наявних досліджень, наголосивши, які конкретні технологічні досягнення необхідні для створення правил щодо виявлення алкоголю в крові, моніторингу рухів очей водія або їх комбінації.
На даний момент у стадії розробки знаходяться такі технології:
- Датчики з урахуванням дихання чи дотику виявлення алкоголю.
- Камери для моніторингу рухів очей, що дозволяють визначити, чи водій перебуває у стані сп'яніння.
- Алкотестери, які не дозволять запустити автомобіль, якщо у диханні водія виявлені пари етанолу.
Перш ніж впроваджувати ці технології та вимагати їх установки від автовиробників, NHTSA зобов'язана переконатися в стабільній та ефективній роботі розробок. Після затвердження правил компаніям надасться щонайменше три роки для впровадження цих технологій у нові автомобілі.
Виконувач обов'язків адміністратора NHTSA Енн Карлсон підкреслила, що в США щодня відбувається величезна кількість поїздок на автомобілі - близько 1 мільярда. Вона зазначила, що за точності розробки на рівні 99,9% можлива поява близько мільйона випадків помилкового спрацьовування датчиків. Це теоретичну можливість блокування доступу до керма в ситуаціях, коли людина терміново потребує поїздки, що є неприпустимим і вимагає серйозної уваги при розробці технологій.
Читайте також: