Компанії Hyundai Motor та Kia представили нову технологію шин із вбудованими ланцюгами протиковзання. Ця технологія може зробити зимові поїздки безпечнішими, але вимагатиме серйозних змін конструкції колісного вузла.

Докладніше про те, що вже розроблені шини, які автоматично перемикаються на режим ожеледиці, інформує finance.ua.

Суть технології

У шині роблять радіальні канавки, у яких встановлюють спеціальні скоби. Ці зачепи йдуть всередину колісного диска, причому їх частково виготовляють з особливого сплаву з пам'яттю форми. У неактивному стані скоба затиснута і її ніжка має форму літери L, але слід подати струм, як ніжка випрямляється до J і виштовхує зачіп назовні.

Виступи, що утворилися, покращують зчеплення з дорогою, плюс водієві не потрібно виходити з машини й робити що-небудь вручну.

Переваги технології

Крім покращення зчеплення, технологія має низку інших переваг:

  • Скоби зі сплаву з пам'яттю форми не вимагають особливого догляду та обслуговування.
  • В опущеному стані скоби починають шуміти в міру зношування протектора, сигналізуючи про необхідність заміни шин.

Очікувана дата впровадження

Патент на нову технологію вже отримано, але серійні автомобілі з шинами з'являться не скоро. Hyundai та Kia планують розпочати їх виробництво у 2025 році.

Читайте також:

Багато хто про це не знав: як правильно буксирувати автомобіль, якщо на ньому встановлена ​​автоматична коробка передач

Багато хто навіть не здогадувався: для чого потрібна ручка над сидінням водія

Щоб не загубити машину: що потрібно знати про пересування містом у дощі