Багато водіїв намагаються не їздити взимку заміськими дорогами - надто небезпечно. Досвідчені водії знають, що влітку та взимку потрібно їздити по-різному. Особливо це важливо при маневрах на сніговій дорозі.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяНайнебезпечніше - робити маневри зі швидкістю 90 км/год на сніговій дорозі. Дуже ризиковано обганяти та перебудовуватися.
До того ж на дорогах багато недосвідчених водіїв та тих, хто їздить надто швидко. Тому ще небезпечніше.
Давайте обговоримо одне важливе правило – як правильно перебудовуватись на сніговій заміській дорозі. Це допоможе уникнути аварій і не наражати інших на небезпеку.
Взимку на дорогах не лише слизько. У нас ще й глибокі колії через погане дорожнє покриття.
Через колію легко втратити контроль над машиною. Машину може занести на зустрічну смугу. Також можна втратити керування, якщо колеса їдуть по різному покриттю - снігу та льоду.
Якщо колеса по-різному чіпляються за дорогу, при різкому маневрі або сильно натиснути на газ можна втратити контроль.
У такій ситуації легко розгубитися та ухвалити неправильне рішення. Але кожен водій має знати, як цього уникнути.
У чому суть правила перестроювання?
Багато хто, особливо недосвідчений, водії потрапляють в аварії через одну помилку. Вони думають, що перебудова – це одна дія.
Як тільки з'являється можливість обігнати чи перебудуватися, такі водії різко повертають кермо в іншу смугу. І також різко вертаються назад.
Але це може призвести до поганих наслідків.
Досвідчені водії розуміють, чим загрожує різка перебудова на слизькій дорозі чи колії. Тому вони перебудовуються у два прийоми.
Взимку між лівими та правими колесами накопичується сніг. Тому не можна відразу різко змінювати смугу. Спочатку потрібно трохи виїхати лівими колесами, а потім уже правими.
Такий спосіб дозволяє не втратити контроль над машиною, як при різкій перебудові.
Хоча на таке перебудова йде трохи більше часу, зате це дозволяє зберегти керування автомобілем.
Читайте також: