Наразі в українському парламенті обговорюються кілька ключових ініціатив, спрямованих на зміну правил дорожнього руху та керування автотранспортом.

Одна із пропозицій, висунута народним депутатом України та заступником голови Комітету ВРУ з транспорту та інфраструктури Володимиром Крейденком, стосується впровадження системи балів за порушення правил дорожнього руху.

Ідея за цією ініціативою полягає у стимулюванні водіїв до більш відповідальної поведінки на дорогах. Проте, існує низка побоювань та заперечень щодо справедливості такої системи, враховуючи відмінності у пробігу та стилі водіння різних водіїв. Важливо врахувати, що не всі водії щодня проїжджають однакову кількість кілометрів, що може спричинити нерівномірний розподіл штрафних балів.

Інша важлива пропозиція стосується зміни правил штрафів за перевищення швидкості.

Наразі водіям не виписують штрафи за перевищення на 20 км/год від дозволеної швидкості. Пропонується прибрати цей "зазор" і запровадити жорсткішу шкалу штрафів залежно від рівня перевищення швидкості. Однак такий крок може спричинити ускладнення руху в містах, особливо враховуючи той факт, що у більшості автомобілів спідометри не завжди точно відображають поточну швидкість.

Іншою важливою ініціативою є запровадження штрафів за гучний вихлоп автомобілів.

З урахуванням поточної ситуації в країні, де деякі громадяни можуть занепокоєти через гучні звуки, пропонується ввести відповідальність за перевищення рівня шуму. Запропоновані штрафи передбачають фіксовані суми та можливе позбавлення права керування транспортними засобами.

У рамках обговорюваних ініціатив також зареєстровано законопроект про заборону дріфту на дорогах загального користування. Незважаючи на відносну рідкість випадків дрифту у міських умовах, запропоновані штрафи та позбавлення прав можуть стати додатковим мотиватором для дотримання правил дорожнього руху.

Важливим аспектом також є ініціатива про те, щоб евакуацією неправильно припаркованих автомобілів займалася виключно поліція.

Нині цим займаються приватні фірми у співпраці з інспекцією з паркування, що часом сприймається як бізнес на невдачах водіїв. Ідея полягає в тому, щоб зменшити можливість зловживань у цій сфері та направити більшу частину коштів від штрафів до бюджету, замість того, щоб вони йдуть до кишень приватних компаній.

Ці пропозиції викликають живий інтерес та дискусії серед громадськості та представників автоспільноти, оскільки вони стосуються ключових аспектів дорожньої безпеки та взаємовідносин між водіями та державними органами.

Читайте також: