Часто в шиномонтажних центрах застосовують стандартний тиск у шинах, відомий як "двоєчка". На жаль, цей тиск не завжди відповідає рекомендаціям, вказаним у посібнику з експлуатації автомобіля. Таке неправильне налаштування може спричинити нерівномірне зношування шин і збільшення витрати палива.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВиявляється, що для однієї і тієї ж марки автомобіля тиск у шинах може різнитися залежно від модифікації та розмірів шин. Наприклад, у Mercedes-Benz W204 рекомендований тиск для 17-дюймових коліс становить 2,2 бара, тоді як для 16-дюймових коліс - 2,5 бара.
Також варто відзначити, що деякі автомобілі мають різні значення тиску для передніх та задніх шин. Наприклад, у Nissan X-Trail T31 тиск у передніх колесах рекомендується встановлювати на рівні 2,3 бар, у той час як для задніх коліс - 2,1 бар.
Однак навіть правильно встановлений тиск може змінюватися. У період зміни шин, коли центри шиномонтажу працюють на повну потужність, компресор, що використовується, генерує гаряче повітря. Це призводить до того, що тиск, встановлений у гарячих шинах, знижується після остигання. Рекомендується перевірити тиск ще раз наступного дня після відвідин шиномонтажу.
Ефективний спосіб перевірки тиску – здійснити це перед початком руху. Проїжджаючи хоча б кілька сотень метрів, шини прогріваються, що впливає на тиск у них.
Також важливо стежити за тиском при регулярній зміні коліс, оскільки це може призвести до витоків повітря між шиною та диском.
Температура довкілля також впливає тиск у шинах. Зниження температури на 10 градусів Цельсія може спричинити зниження тиску на 0,1 бар. Це слід враховувати під час використання манометра.
При виборі манометра рекомендується віддавати перевагу цифровим моделям, так як вони найчастіше мають більш високу точність порівняно зі стрілочними аналогами. Крім того, варто врахувати систему вимірювання тиску, щоб уникнути плутанини між різними одиницями виміру.
Не забувайте також перевірити тиск у запасному колесі перед настанням зими, щоб бути впевненими у його готовності до використання у разі потреби.
Читайте також: