Розглядаючи варіант купівлі шин у цілях економії, автомобілістам важливо усвідомлювати потенційні проблеми, які можуть виникнути з такими шинами. Продавці часто ремонтують і покращують зовнішній вигляд шин, що були у вживанні, щоб вони виглядали привабливо, але можуть бути приховані внутрішні дефекти. Ось деякі ключові міркування:

Видимо пошкодження.

Огляньте шини на наявність видимих ​​пошкоджень, таких як знос протектора (особливо нерівномірний знос), мікротріщини і плями на внутрішній стороні.

Запитайте про історію.

Дізнайтеся про дату виробництва шин, як вони використовувалися і чи правильно зберігалися. Ця інформація може вплинути на їхню якість і продуктивність.

Термін придатності.

Офіційний термін служби шин становить 60 місяців (5 років). Навіть якщо вони не використовувалися, шини старші за цей вік можуть бути небезпечними. Умови зберігання можуть вплинути на їхню якість.

Дата виробництва.

Перевірте дату виробництва на боці шини. Зазвичай це у форматі тижня року та року. Наприклад, «1221» означає, що шина була зроблена на 12-му тижні 2021 року.

Зняття протектора.

Шини повинні мати мінімальну глибину протектора 1,6 мм для літніх шин та 4 мм для зимових шин. Однак для більшого комфорту та безпеки рекомендується замінювати їх до досягнення мінімально допустимої глибини протектора.

Пошкоджена рама.

Каркас шини має вирішальне значення. Деформація рами може призвести до утворення опуклостей або гриж на поверхні шини, що може бути небезпечним, якщо вона порветься під час їзди.

Купівля шин, що були у використанні, може бути економічно вигідним варіантом, але важливо ретельно їх оглядати, враховувати їх вік та історію, щоб забезпечити свою безпеку на дорозі.

Читайте також:

Потрібно надати резюме: кому з українців виплатять допомогу у розмірі 40 тисяч гривень

Навлечіть в будинок біди та невдачі: у яких місцях не можна залишати віник

Водіїв почали по-новому карати, якщо вони забули увімкнути фари за містом