ЗАЗ-1102 «Таврія», що народився в 1986 році в період розквіту радянського автопрому, був компактним, надійним і доступним авто, що завоювало величезну популярність. Він звернувся до широкого ринку, включаючи молодих водіїв та сім'ї. Однак серед моря звичайних повсякденних автомобілів виявилася прихована перлина: ЗАЗ-1102 ЕРФ-Мобіль, ралійний автомобіль, покликаний конкурувати з гігантами автоспорту.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяІсторія ЗАЗ-1102 ERF-Mobile розпочалася в Таллінні, Естонія, де місцева команда ентузіастів розпочала реалізацію амбітного проекту. Вони прагнули перетворити маленьку Таврію на грізну ралійну машину, здатну кинути виклик таким відомим суперникам, як Lada EVA з її вражаючою потужністю 300 кінських сил.
Створення такого потужного ралійного автомобіля було чималим подвигом навіть досвідчених інженерів. Трансформація звичайного ЗАЗ-1102 була разючою. Був представлений новий двигун об'ємом 1,8 літра, доповнений спеціальною підвіскою, трубчастою рамою та полегшеною пластиковою обшивкою. Ці модифікації наділили машину значними перевагами на трасі. Результатом стали неймовірні 217 кінських сил, упаковані під капотом, що є визначним досягненням з огляду на невелику раму «Таврії».
На жаль, історія ЗАЗ-1102 ERF-Mobile прийняла несподіваний поворот. Правила проведення ралі групи B було скасовано, що зробило проект застарілим. Незважаючи на цю невдачу, команді вдалося побудувати дві такі потужні машини, залишивши третю незавершеною. Хоча задумана ними конкуренція не відбулася, легенда про ЗАЗ-1102 ERF-Mobile жива. Один із цих чудових автомобілів був із любов'ю відреставрований і тепер посідає почесне місце у Музеї автоспорту в Таллінні, що гарантує продовження історії цього чудового ралійного автомобіля.
Читайте також:
Ви навіть не купуватимете його: як правильно посадити часник на зиму. Урожай вас здивує
Це врятує вам життя: коли потрібно переходити з літньої гуми на зимове