Якщо в процесі гальмування педаль гальма застопорилася (найчастіше таке трапляється при нерівномірному зносі або руйнуванні гальмівних колодок) або провалилася (найчастіше через попадання повітря через негерметичні ущільнення циліндрів) і вперлася в підлогу, не потрібно сприймати цю ситуацію як світовий ап. досвідчені водії.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, якщо машина на механіці, то можна спробувати гальмування двигуном: поступово знижувати передачі одну за одною, вичавлюючи педаль зчеплення мінімальний час, щоб не губився зв'язок двигуна з коробкою. При переході на знижену передачу стрілка тахометра повинна заходити в червону зону. Потрібно бути обережними, так як машину може занести.
У випадку з коробкою автомат потрібно перейти в ручний режим і поступово знижувати швидкість, як при механічній коробці. Якщо немає такої можливості, слід перемістити важіль з положення «D» в положення «1» (обмеження діапазону) або поставити на першу передачу, тоді механізм сам зробить зниження.
Крім того, автомобіль можна зупинити за допомогою контактного гальмування. Це можна зробити, виїхавши на узбіччя або притираючись до бордюру. Такий маневр потрібно робити при невеликій швидкості та дуже акуратно.
А ще для екстреного гальмування можна використати ручник. Вмикати його потрібно акуратно, і відпустити при блокуванні коліс, щоб машину не занесло.
Читайте також:
Такий пройде будь-яке болото: у мережі показали унікальний гусеничний "Запорожець" для села
Щоб не спалити машину: як правильно вибрати дроти для "прикурювання" автомобіля
Синій дим із вихлопної труби: у чому небезпека і як "перефарбувати" колір