У зв'язку з гострим дефіцитом запчастин для авіалайнерів російські авіакомпанії почали розбирати свої літаки на запчастини. Причина – санкції, через які постачання зарубіжних деталей для лайнерів стало неможливим.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЯк повідомляє УП з посиланням на Reuters, у списку таких авіакомпаній є контрольований державою "Аерофлот".
Як мінімум один російський літак Sukhoi Superjet 100 і Airbus A350, обидва експлуатовані Аерофлотом, наразі зупинені та розбираються, повідомило джерело, знайоме із ситуацією.
За словами джерела, Airbus A350 майже новий. Більшість авіапарку Росії складається із західних пасажирських літаків.
За словами джерела, обладнання було взято з пари літаків Boeing 737 та Airbus A320 Аерофлоту, оскільки перевізнику потрібні запчастини від цих моделей для інших літаків Boeing 737 та Airbus A320.
Sukhoi Superjets російського складання також сильно залежать від іноземних запчастин. За словами першого джерела, з одного Superjet вже зняли двигун, щоб дозволити іншому Superjet продовжити польоти.
Нові покоління літаків – A320neo, A350, Boeing 737 MAX та 787 – оснащені технологіями, які необхідно постійно оновлювати. За словами західних джерел, протягом року після набрання чинності санкціями зберегти сучасні літаки в експлуатації буде непросто навіть для високорозвиненої інженерної бази Росії.
За підрахунками Reuters, що базуються на даних Flightradar24, з кінця липня не злітали близько 50 літаків Аерофлоту, або 15% його парку, включаючи літаки, які потрапили під санкції.
Читайте також:
Удар по Вінниці: Росія почала використовувати гіперзвукові ракети "Кинжал" Що відомо
Стриптизерка з "Міста гріхів" виставила на продаж труси принца Гаррі