Багато з нас у своєму житті, безумовно, потрапляли в ситуації, коли при розмові по мобільному телефону зв'язок обривається, пропадає, або ж абонента не можна почути. Під час військових дій таке можливо з більшою часткою ймовірності. Ще б пак, крім розмов українці інтенсивно використовують Інтернет, щоб дізнаватися оперативно про все що відбувається.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, з початку війни інженери Vodafone постійно відзначають стрімке зростання Інтернет-трафіку. Наприклад, в період з 24.02 по 10.03 середньодобовий трафік істотно збільшився, в деяких областях – до 2,5 разів. Найбільше зростання - в сегменті месенджерів і соціальних мереж.
І правда, у воєнний час дуже важливо залишатися на зв'язку, щоб спілкуватися з рідними і отримувати корисну інформацію.
При цьому така потреба в постійному оновленні інформації створює величезне навантаження на мережі операторів і може заважати користуватися традиційними послугами, коли це дійсно потрібно.
Фахівці компанії провели комплекс заходів з оптимізації мережі в умовах підвищеного навантаження. Інженери компанії також миттєво реагують на позаштатні ситуації і роблять все можливе для забезпечення стабільної роботи мережі.
Полегшити роботу мереж можуть і самі абоненти. Для цього потрібно:
- вимкнути автозавантаження медіа в месенджерах;
- встановити низьку якість відео в YouTube;
- по можливості використовувати Wi-Fi.
Ці три прості поради можуть допомогти комусь надіслати життєво важливе повідомлення.
Раніше ми повідомляли, що Станіслав Боклан потужно звернувся до російської армії:"буде в 10 разів гірше Чорнобиля".
Також наш портал писав, що у Зеленського зробили важливу заяву про закінчення війни в Україні.
Також ми писали, що астролог розповів, коли закінчаться авіаудари по Україні.