5 лютого набув чинності спільний наказ Міністерства юстиції та Міністерства фінансів, в якому говориться, що при проведенні державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державна податкова служба перевірятиме відомості про покупця.

Видання "Дебет-Кредит" повідомляє, що нотаріуси та державні реєстратори подаватимуть запити на перевірку коли прийматимуть заяви.

Для перевірки необхідно буде подавати прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Яку саме інформацію перевірятимуть податківці достовірно не відомо. Ясно тільки те, що серед неї буде інформація про відповідність даних фізосіб тих даних, які містяться в держреєстрі фізичних осіб - платників податків.

Крім того, відомо про звірку інформації з Держреєстром речових прав на нерухомість.

Відповідь на запит буде містити "результат обробки запиту".

Раніше Hyser писав про те, що у податковій екстрено попередили українців.

Також Hyser повідомляв, що українцям розповіли, як уникнути втрати майна.

Нагадаємо, що українці можуть змінити місце реєстрації онлайн.