ПриватБанк блокує рахунки українців без пояснення причин і навіть не попереджаючи їх. Користувачам дають лічені дні, а то і години для того, щоб вони зняли свої кошти, інакше після блокування вони не зможуть ними скористатися.

Так, одна з клієнток фінустанови на спеціалізованому форумі "Мінфін" залишила коментар з приводу ситуації, з якою зіткнулася особисто. За словами клієнтки банку, їй банк просто відмовив в обслуговуванні, попередньо не попередивши про це.

Жінка зателефонувала на 3700 і дізналася, що з кредитки зникли гроші. Вона залишила заявку і на гарячій лінії, і у відділенні.

Через два дні передзвонив співробітник і, за словами, жінки в грубій формі заявив, щоб вона зняла свої кошти до вечора, інакше їх заблокують.

Клієнтка впевнена, що ПриватБанк таким чином порушив умову договору. Крім того, вона ще мала в банку також рахунок фізособи-підприємця ("ФОП").

У відповідь ПриватБанк написав, що на блокування рахунку була підстава, проте яке не уточнив. Тепер отримувати послуги в банку неможливо.

Відзначимо, що в нашій країні вже кілька років діє закон "Про протидію відмиванню доходів...", завдяки якому фінансовий моніторинг був посилений.

Закон передбачає причини, за якими фінустанова має закрити рахунок клієнта і серед них:

Існують і інші причини, серед яких:

1) клієнт тривалий час не користується рахунком, хоча дана умова має бути передбачена договором.

2) клієнт веде ризикову діяльність.

Раніше Hyser писав про те, що ПриватБанк попередив про нову схему.

Також Hyser повідомляв, що ПриватБанк потрапив у скандал.

Нагадаємо, що ПриватБанк закриє свої відділення.