Українцям розповіли, як можна заощадити на таксі в період локдауну
У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації, в Києві посилили карантинні обмеження, в рамках яких проїзд у громадському транспорті дозволяється тільки по спецпропусках. У зв'язку з цим попит на таксі різко виріс, а разом з ним піднялися і ціни на проїзд. Як заощадити на таксі під час локдауну і чому влада нічого не може з цим вдіяти, повідомляє портал today.ua.
Якщо днями раніше проїхати на таксі відстань в 6 кілометрів можна було за 50 гривень, то зараз заплатити доведеться не менше 190 гривень. При цьому тариф формувався системою автоматично, жодна служба таксі має намір не підвищувала ціни. Відзначається, що ціни підвищуються разом із зростанням попиту, який у понеділок, 5 квітня виріс у кілька разів.
Так, попит на послуги таксі виріс, а кількість таксистів залишилося на колишньому рівні. Тому вони просто не встигають виконувати замовлення. У той час поки таксист везе одного пасажира ще 100-200 осіб залишає заявки. Для того, щоб заощадити, співробітники таксі радять відмовитися від поїздок в годину пік або знижувати ціну за допомогою бігунка в додатку. Однак поїхати за низькою ціною, особливо в години пік, буде дуже нелегко, оскільки знайдуться пасажири, які готові заплатити більше, щоб дістатися за потрібною адресою якомога швидше.
Системи служб таксі Uklon і Bolt працює таким чином, що якщо в одній частині міста знаходиться багато потенційних пасажирів, то вартість для них збільшується. Такий підхід використовується, щоб спонукати водіїв, що знаходяться в інших локаціях, відправитися в район, де підвищений попит.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Незадоволені високими цінами кияни почали відправляти в скарги Антимонопольний комітет, але як виявилося це не в компетенції Організації. І вона не може зробити ніякого впливу на формування тарифів служб таксі. Також багато компаній, які надають послуги перевезень пасажирів законодавчо не є службами таксі і не мають відповідних ліцензій. У зв'язку з цим Антимонопольний комітет не має повноважень накласти на них штрафні санкції.
6 листопада 2024 року в київському UNIT.City відбулася II Всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу SBC Summit Ukraine 2024, організована спільнотою Sport&Business Club.
Подкаст «Закрив раунд» Антона Полєскова та Іллі Кабачинського про технологічні феномени та людей, що їх створюють, стартував 5-й сезон. Вже за традицією партнер подкасту — IT-компанія FAVBET Tech.
6 листопада 2024 року в київському UNIT.CITY відбудеться II Всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу SBC Summit Ukraine 2024, яку організовує спільнота Sport&Business Club.