Збирали "Крайслер", а отримали все одно "Волгу"

Про те, що до початку цього століття на Горьківському автомобільному заводі нарешті зрозуміли, що з класичної "Волги" вітчизняні інженери, як не крути, вже нічого не зроблять, і вирішили купити ліцензію на складання "Chrysler Sebring", яка згодом перетворилася на "Волгу Сайбер", розповів портал "АвтоПарк".

Американці дозволили збирати не просто" Sebring", а його друге покоління, що випускається з 2001 року, проте ця ідея виявилася провальною, і, в підсумку, в сукупності з кризою 2008 - 2009 років, просто збанкрутувала завод. Втім, винні в цьому і самі ефективні менеджери "ГАЗу" - покупці очікували нову "Волгу"- велику і солідну, але дешеву і просту в експлуатації, а в підсумку отримали дивовижне сучасне авто, з купою небаченої начинки, і за високою ціною. Зокрема, ГАЗ - 31105 "Волга" на той момент коштував близько 290 000 російських рублів, а ось" Волгу Сайбер "продавали вже за 550 000(за ці ж гроші можна було придбати нові "Mitsubishi Lancer" і "Skoda Octavia").

"Волга Сайбер". Фото: скріншот YouTube-відео.
"Волга Сайбер". Фото: скріншот YouTube-відео.

Попри те, що в Росії пропонувався тільки один варіант "Волги Сайбер", з двигуном об'ємом у 2,4 літра, силовий агрегат для якої планувалося встановлювати на звичайну "Волгу" ГАЗ-31105, заводу все ж вдалося реалізувати близько 9 000 автомобілів. Дві третини з проданих автомобілів мали коробку "автомат", і тільки на останньому подиху в "ГАЗ" згадали, що ринок все ж вітчизняний, і запропонували механічну коробку передач.

В цілому, автомобіль вийшов досить міцним, але дорогим в обслуговуванні, а зіпсувала "американця" російська збірка, і звички автовласників ставитися до "Волга Сайбер" як до продукції радянського автопрому, без регулярного ТО і заміни зношених деталей.

Детальне відео, в якому автовласник все ж знайшов деякі плюси у "преміумної" версії "Волги Сайбер", можна подивитися трохи нижче.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що німецький автоконцерн припиняє випуск легендарної моделі "Mini".

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що Денис Шмигаль розповів, якою автотрасою українським водіям буде простіше потрапити в ЄС.

А до цього "Hyser" розповідав про те, як би виглядало друге покоління "Таврії", якби керівництво "ЗАЗ" дало згоду.