Клієнти "Нової пошти" стали скаржитися на пакування посилок, в компанії відповіли на претензії

Нерідко клієнти можуть мати питання до того, як їх обслуговує та чи інша компанія. На цей раз скаржитися українці вирішили на компанію "Нова пошта". Такі негативні відгуки з'явилися під дописом на сторінці компанії, де представники пошти вітали українців з 8 березня.

В коментарях на сторінці "Нової пошти" клієнт компанії Олександр поскаржився на пакування посилки. До свого коментаря він додав фотографію, на якій можна побачити, що товар (посилка чоловіка) насправді займає лише половину коробки. За думкою Олександра, в компанії спеціально так роблять, щоб заробляти більше грошей, так як такі за розміром коробки будуть дорожчими для клієнтів. Крім того, він закликав "Нову пошту" берегти природу, адже "не всі коробки з вторсировини.

Крім того, інша клієнтка компанії поскаржилася на подібне. Тетяна додала фотографію, на якій можна побачити багато паперу і її коробці. За словами жінки, буквально половину коробки займає саме папір. Представники "Нової пошти" відповіли на такі скарги своїх клієнтів.

В компанії зазначили, що питання полягає в нових правилах пакування посилок. Представники "Нової пошти" зазначили, що об'єм посилок ні в якому разі ніхто не збільшує. Варто зазначити, що за новими правилами клієнти можуть пакувати посилки самостійно (однак важливо, щоб в результаті все відповідало стандартам). Ще раніше в компанії казали про те, що нові правила пакування спрямовані на те, щоб перевезення посилок клієнтів було ще надійнішим.

Відгуки в соціальних мережах

Відгуки в соціальних мережах

Відгуки в соціальних мережах

Нагадаємо, раніше портал Hyser писав про те, що в компанії "Нова пошта" розповіли клієнтам, як можна заощадити чимало коштів на своїх посилках. Важливі поради для українців.

Також повідомлялося, що депутати Верховної Ради України підпримали законопроєкт, який змінить податок на міжнародні посилки. Стало відомо, скільки тепер будемо платити за посилки з інших країн.

Крім того, в компанії "Укрпошта" стався мовний конфлікт. Зазначається, що одна з робітниць відділення відмовилась обслуговувати клієнта державною мовою, а потім взагалі стала підвищувати голос. Стало відомо, як на це відреагувало керівництво.