"Київстар" розповів про важливі зміни
З 1 березня 2021 року для абонентів мобільного оператора "Київстар" почали діяти нові правила. На сайті GSM info передають, які важливі зміни ввела компанія.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяНові правила стосуються абонентів передплаченого зв'язку. Ось уже кілька днів як вони можуть вибрати будь-яку комбінацію номера, карти, а також тарифного плану.
Компанія з 1 березня запустила нову послугу - "Швидкий старт". Вона допоможе під'єднати будь-який тариф передплаченого зв'язку за простішими умовами в спеціалізованих магазинах компанії.
Раніше нові абоненти отримували разом зі стартовим пакетом конкретний номер і тарифний план. Зараз же завдяки новій послузі можуть вибрати з 15 запропонованих номерів, а також вибрати вподобаний тарифний план.
При цьому, за таку послугу нічого додатково не потрібно доплачувати, просто за ті ж гроші клієнт зможе вибрати відповідний йому номер і тарифний план. Важлива умова, тарифний план повинен бути доступний на момент підключення в магазині компанії.
Новому абоненту потрібно буде активувати тарифний план, набравши комбінацію *111#. Також ще одна умова-оплата першої абонентської плати за місяць користування, яка входить у вартість SIM-карти.
Більш детально про нову послугу можна дізнатися на сайті "Київстару".
Також зверніть увагу на новий тарифний план "Smart Регіон". У нього входить чимало популярних послуг, і при цьому вартість досить недорога - 100 грн на місяць.
Однак, під'єднати її можна лише при відвідуванні Центру обслуговування клієнтів компанії, оскільки новий тарифний план відноситься до контрактних.
Раніше портал Hyser повідомляв, що нова телекомунікаційна компанія в Україні Lycamobile пропонує новим клієнтам тариф всього за 30 грн, що в нього входить.
Також ми писали, що ще один мобільний оператор-компанія Vodafone з 1 березня оновила деякі свої тарифи. Вони спрямовані на те, щоб зробити більш доступною клієнтам цифрову інфраструктуру.
Нагадуємо, що українцям варто приготуватися до подорожчання мобільного зв'язку. Відбудеться це вже з 1 липня, НКРЗІ вже схвалив звернення мобільних операторів з даного питання. Стало відомо, що зміниться для клієнтів з літа.