Коли автовласник набуває страховки на автомобіль, то він розраховує, що у разі заподіяння шкоди його транспортному засобу через дорожню аварію, дії третіх осіб або стихійні лиха страхова компанія відшкодує йому ремонт. Ось тільки не завжди цей принцип діє.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяТак, експерти вивчили страхові випадки щодо КАСКО та виявили машини, які найчастіше страхові компанії визнавали непридатними для ремонту.
Найпроблемнішим був Porsche Cayenne – після 8% дорожніх аварій авто не відновлюють. І це при тому, що Porsche Cayenne з моменту свого створення регулярно світився в перших рядках різних рейтингів надійності, щоправда в основному західних, з їх якістю доріг, палива та запчастин.
А з іншого боку, Porsche Cayenne – це дуже дорога машина з дуже дорогою вартістю обслуговування. Правда, як правило, власникам цієї моделі автомобіля часто наплювати на обслуговування, в результаті чого авто вимотується в кінець і просто викидається на вторинний ринок.
На другому місці – BMW 5 (5%). У рейтинг цей автомобіль потрапив через те, що на СТО в наявності ніколи не буває оригінальних деталей, тільки аналоги, при цьому більшість із них зовсім поганої якості.
Трійку антирейтингу замкнув Porsche Macan (4%). Цей автомобіль спочатку був "заточений" під спорт - водії зазначають, що це один із найкращих позашляховиків у світі: у плані динаміки, керованості та поведінки на дорозі.
Також у списку автомобілів, що найбільш «живуть» після ДТП, значаться Daewoo Nexia (3%) і Chery Tiggo (3%).
Вартість запчастин для всіх цих авто досить висока, а їх доставка в країни пострадянського простору утруднена, тому навіть за відносно незначних пошкоджень машини, як правило, визнають такими, що не підлягають відновленню.
У деяких випадках вартість ремонту після аварії сягає 70-80% від вартості авто.
Читайте також:
Усі думали, що це іномарки: як виглядали найрідкісніші "Запорожці", про які мало хто знав
Є "Жигулі" та "Нива": у лісі виявили цілий цвинтар радянських автомобілів