Спочатку легендарний ЗАЗ-1102 «Таврія» зазнав значних перетворень. Автомобіль піддавалася модифікаціям, поки нарешті він не потрапив на конвеєр у 1987 році.
Нещодавно у мережі показали початковий прототип ЗАЗ-1102 «Таврія», зроблений у 70-х. На той момент автомобіль мав зовсім особливий зовнішній вигляд.
Ініціатором цієї Таврії був головний конструктор Запорізького автомобілебудівного заводу Володимир Стешенко. Автомобіль, що спочатку називався «Перспектива», мав подібність із зарубіжними машинами тієї епохи.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися
Прототип мав більш квадратні фари, розташовані поруч із хромованими гратами радіатора спереду. На відміну від серійної версії ЗАЗ-1102 "Таврія", прототип був виконаний у вигляді тридверного фастбеку.
Фундаментальна концепція моделі залишалася незмінною протягом усієї її еволюції, спираючись на дешеву машину для сім'ї, оснащену економічними двигунами. ЗАЗ-1102 «Таврія» спочатку замислювався як наймасовіша модель у СРСР, покликана замінити застарілий ЗАЗ-968.
Наступні прототипи, розроблені між 1973 та 1975 роками, демонстрували помітні відхилення від початкової концепції. Ці варіанти трансформувалися у дводверні седани, виконані в стилі ранніх моделей АвтоВАЗу.
У статті досліджуються ранні етапи розробки відомого автомобіля ЗАЗ-1102 «Таврія», який зазнав значних перетворень перед випуском у світ. У ньому обговорюється початковий прототип, підкреслюються відмінні риси зовнішнього вигляду та конструкції, які відрізнялися від остаточної серійної версії.
Читайте також:
Церковне свято 17 липня: що заборонено робити у день пам'яті святого Андрія
У яких регіонах платять найвищі зарплати та на скільки вони виросли
Виглядає розкішно: на київських вулицях помітили незвичайний кросовер-купе від Peugeot. Фото