Всі, хто жив у часи СРСР знають, що оскільки чекати на заводську машину тоді доводилось по кільканадцять років, а практично всі хлопчаки шкільного віку ходили на моделювання, то в кожному містечку країни можна було знайти хоча б одну саморобну машину.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяІ справді, влада вимагала, щоб власноруч виготовлений транспортний засіб мав не менше трьох коліс, вписувався в певні габарити та мав визначену енергоозброєність. Що ж стосується елементів декору, то тут народ міг позмагатися у креативності. Так і виник унікальний спорткар "Парголіна".
Футуристична “Панголіна” – робота інженера О. Кулигіна з далекого сибирського містечка – у 1980-ті стала культовим зразком самавто в масштабах всього Союзу.
Варто відзначити, що дизайн авто був натхненний Lamborghini Countach, який випускався з 1974 по 1990 роки, але з додаванням багатьох нестандартних рішень. Замість дверей тут був ковпак, що піднімався на гідравлічному приводі, в центрі капота розмістили блок, що виїжджає, з чотирма фарами, а замість звичних дзеркал на даху встановили перископ.
Кузов машини виготовили зі склопластику, а основні вузли та агрегати взяли від ВАЗ-2101. Причому тут не обійшлося без інновацій. Наприклад, двигун розташований не спереду і навіть позаду, а за передньою віссю. Завдяки аеродинамічним елементам і вазі всього 950 кг «Панголіна» перевершувала показники рядових «Жигулів» і розганялася до 180 км/год.
Зараз «Панголіна» володіє московський автоаматор. Причому попередній господар, який зберігав машину протягом 20 років, продав її на конкурсній основі, обравши собі гідного приймача.
Читайте також:
Дід ховав її 30 років: у покинутому гаражі знайшли "Волгу" у заводському стані. Онуки й не знали
Навіть крутіше за іномарок: як виглядав молодіжний ЗАЗ "Таврія" з незвичними формами
Сів на мопед і отримав штраф у 40 тисяч: українцям розповіли про небезпеку