Незвичайні моделі різних років можуть привести в захват і розчулення старше покоління.

Як відомо, автомобіль "Запорожець" було сконструйовано 60 років тому. За свій специфічний дизайн автомобіль отримав прізвисько "горбатий". Незважаючи на численні глузування, "Запорожець" був доступний, швидко став улюбленцем автомобілістів.

Машина була доступна за ціною радянським людям, фото:скриншот You Tube

Радянські сім'ї прагнули придбати "Запорожець", як свій перший автомобіль. Про "горбатий" можна розповісти багато цікавих історій. Наприклад, ця машина спочатку була "Москвичем", бо тоді Запорізький автозавод випускав комбайни.

Для проектування першого екземпляра було взято технічну основу FIAT і Volkswagen. На Московському заводі малолітражних автомобілів велася відповідна технологія.

Москвич-444, фото:скриншот You Tube

Це був "Москвич-444" з 2-циліндровим опозитним двигуном 0,65 л, потужністю 17,5 л.с. У наступних моделях вирішили замінити його на V4 з робочим об'ємом 0,75 л потужністю 23 л.с.

У далекому 1060 році "Запорожець" віддали разом із усією документацією у Запоріжжі. Завод почав випускати автомобілі замість комбайнів.

Перший ЗАЗ-965, фото:скриншот You Tube

Масове виробництво ЗАЗ-965 справило враження на радянського покупця. Однак незабаром конструктори вирішили вдосконалити модель. Але до серійного випуску справа так і не дійшла.

Горбатый фургон, фото:скриншот You Tube

Одним із таких прикладів може бути модель машини з правим кермом для збору пошти.

Машина з правим кермом, фото:скриншот You Tube

Цей варіант не був експортним, його зробили для зручності та безпеки водія, який би в цьому випадку не наражав своє життя на небезпеку. 650 екземплярів встигли випустити з 1962 по 1963 рік.

Також хотіли удосконалити "Запорожець" НАМІ-0100, але передумали. В цей час усі сили кинули на ЗАЗ-966, оснастивши його новим кузовом.

Деякі майстри і зараз можуть здивувати рестайлінгом "Запорожця"