Японський "горбатий" Запорожець під маркою Mitsubishi 500 – перший автомобіль вже всесвітньовідомого бренду, створений повністю власною розробкою та третя легкова модель в історії компанії.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДетальніше про унікальний японський "горбатий" Запорожець під маркою Mitsubishi 500 читайте в нашому матеріалі.
Цей простий у використанні японський "горбатий" Запорожець із заднім мотором оснащений двоциліндровим двигуном об'ємом 493 кубічних сантиметри та потужністю 21 кінська сила з повітряним охолодженням, а також триступінчастою механічною коробкою передач. Двигун та компонування японського "горбатого" Запорожця були розроблені спеціально для цієї моделі.
Підвіска японського "горбатого" Запорожця з переднім пружинно-торсійним вузлом і задньою незалежною конструкцією на важелях і пружинах також заслуговує на увагу. Кузов японського "горбатого" Запорожця продувається в аеродинамічній трубі, що зробило японський "горбатий" Запорожець максимально енергоефективним. Незважаючи на невелику потужність двигуна, японський "горбатий" Запорожець був здатний прискорюватися до 100 км/год через свою легку конструкцію.
Розробка та випробування японського "горбатого" Запорожця зайняли чотири роки, і японський "горбатий" Запорожець під маркою Mitsubishi 500 був офіційно представлений на автосалоні в Токіо в 1959 році, а через рік надійшов у продаж за ціною 390 000 єн.
Після двох років виробництва японський "горбатий" Запорожець під маркою Mitsubishi 500 був замінений першим Mitsubishi Colt, який запозичив багато компонентів від свого попередника - японського "горбатого" Запорожця, включаючи двигун та конструкцію.
У 1961 році була випущена 25-сильна версія японського "горбатого" Запорожця під маркою Mitsubishi 500 з двигуном об'ємом 594 кубічних сантиметри, а роком пізніше японський "горбатий" Запорожець під маркою Mitsubishi 500 приніс своєму творцю першу перемогу в авто.
Усього було зроблено 13 289 екземплярів японського "горбатого" Запорожця під маркою Mitsubishi 500 за два роки його існування на конвеєрі. Як і багато інших японських автомобілів, Mitsubishi 500 швидко став застарілим у більш технологічному світі, що стає, але його внесок у розвиток автомобільної промисловості просто неможливо переоцінити.
Читайте також:
Зараз би таких каталися до ночі: як виглядали рідкісні маршрутки "Запорожець". Круто робили
Жаль, не для України: як виглядав ЗАЗ "Таврія", який робили тільки для іноземців
За таку зараз дадуть мільйони: як виглядав рідкісний радянський позашляховик ВАЗ "Магістр"