Навіть після розпаду СРСР культова Лада-2109 була мрією ддя багатьох. Ця машина славилася динамікою двигуна і досить сучасним на той час дизайном.

"Дев'ятка" з гарним і правильним мотором, легкою вагою та п'ятиступеневою коробкою передач могла "вставити" на світлофорі навіть деякі іномарки.

Сьогодні ці машини теж мають попит, але, знайти хороший варіант стає все складніше і складніше - машини гниють, дуже часто їх кузова вже по кілька разів піддавалися зварювальним роботам.

Щоправда, є серед них такі машини, за які власники просять трицифрових сум у доларовому еквіваленті.

Перед вами одна з таких ВАЗ-2109. Ця червона "дев'ятка" зійшла з тольяттінського конвеєра 30 років тому. Її особливість у тому, що робили її виключно для експорту, пише carakoom.com.

Пробіг автомобіля просто вражає – лише 11 кілометрів!

Під капотом встановлений досить слабкий агрегат об'ємом 1,3 літра. Інжектор на той час не ставився, тому доводилося задовольнятися вибагливим карбюратором із ручними налаштуваннями. Двигун працював у парі з механічною коробкою передач.

Ще однією цікавою особливістю цієї "дев'ятки" є те, що на неї вже в той час був встановлений подовжений капот і, подовжені передні крила. Зазначимо, що на той час для внутрішнього ринку випускалися "короткокрилі" версії.

Ціна автомобіля – 130 тисяч доларів!

Цей ВАЗ-2109 знаходиться в ідеальному стані: на сидіннях досі є заводські целофанові пакети, стан лакофарбового покриття - ідеальний. При цьому у всіх необхідних місцях нанесені заводські пломби та етикетки.

Читайте також:

Дріжджі вам не знадобляться: як зробити запашний кекс на основі сиру.

Буде перемога України: таролог розповіла, чого чекати наприкінці цієї весни.

Це знак із небес: колона російської техніки потрапила в аварію на Кримському мості.